Обслуговування Asterisk, FreeBPX

Обслуговування Asterisk, FreeBPX

Asterisk – це власна автоматична телефонна система на Вашому комп'ютері. Її  відмінність від інших полягає лише в тому, що вона дуже функціональна, а коштує недорого. За невеликі гроші ви отримаєте персонально налаштовану систему, із записом розмов, голосовим меню, статистикою дзвінків, та безліччю інших функцій, при цьому обмеження на кількість вхідних/вихідних дзвінків та телефонних ліній відсутні.

Однак, недостатньо лише налаштувати Asterisk, дуже важливо організувати подальше якісне обслуговування системи. Компанія "Admin Service" пропонує свої послуги з обслуговування системи Asterisk відповідно до Ваших індивідуальних потреб, у тому числі за допомогою FreeBPX.

У наш час рух у ногу з технологіями є дуже важливим, конкурентність Вашої компанії багато в чому залежить від якості зв'язку, а її перебої можуть взагалі позбавити Вас клієнтів.

 

Простими словами про те, що таке FreeBPX

FreeBPX - це повнофункціональний графічний веб-інтерфейс, призначений для більш простого керування системою Asterisk та всіма її конфігураціями кінцевим користувачем.

Налаштування Asterisk в її початковому форматі відбувається за допомогою складних конфігураційних файлів, в той час, як встановлення та налаштування FreePBX надасть Вашим співробітникам можливість самостійного керування системою за допомогою більш простого інтерфейсу, в якому вони зможуть розібратися інтуїтивно, окрім цього ми пропонуємо Вам укласти з нашою компанією договір на постійне обслуговування Asterisk, у цьому випадку наші фахівці постійно будуть на зв'язку, і завжди допоможуть у будь-яких питаннях.

 

Приклади помилок, з якими Ви можете зіткнутися, самостійно встановлюючи FreeBFX та відмовившись від обслуговування Asterisk

Навіть досвідчений програміст або сисадмін, вперше зіткнувшись з FreePBX, може припуститися безлічі помилок, які можуть стати фатальними, і позбавити Вас клієнтів, а отже - частини доходу.

Більш того, припустившись помилки в частині програми, що відповідає за безпеку системи, ви наражаєтеся на фінансовий ризик не тільки за рахунок втрати потенційного доходу. Підключаючись до Asterisk телефонії, Ваша фірма оплачуватиме всі дзвінки, навіть ті, які насправді здійснили не ви, а зловмисники!

Існує багато малопомітних, але дуже важливих нюансів, таких як налаштування можливості прийому анонімних дзвінків та багато іншого. Довіривши обслуговування Asterisk системи співробітнику, який не має досвіду в цій сфері, ви просто надаєте можливість будь-якому шахраю здійснювати безмежну кількість дзвінків через Вашу станцію, які Ви ж і будете зобов'язані оплатити.

Фахівці компанії "Admin Service" гарантують 100% безпеку, навіть якщо зловмисники якимось чином зможуть отримати Ваші логіни та паролі, вони ніколи не зможуть ними скористатися, оскільки цього буде недостатньо.

Крім цього, недосвідчені користувачі часто створюють черги дзвінків без обмеження кількості очікуваних і часу. Можуть виникнути ситуації, коли один із номерів з якихось причин залишився без зв'язку, але співробітник не зміг самостійно налаштувати переадресацію, і клієнти просто дзвонять, надходять на чергу, і слухають настирливі мелодії годинами, так і не дочекавшись відповіді. Подумайте, якби Ви були таким клієнтом, чи подзвонили б ще коли-небудь до цієї організації? Швидше за все, такий клієнт буде безповоротно втрачений і піде до конкурентів.

Неправильне налаштування може призвести і до такого збою, коли всі вхідні дзвінки надходитимуть у чергу очікуючих, тоді як вільні оператори навіть не здогадуватимуться про них.

Не рідше припускаються помилки і при налаштуванні роботи голосового привітання та голосового меню. Наприклад, настроївши голосове вітання таким чином, коли його неможливо пропустити, ви можете втратити клієнтів. Уявіть, що Ви, зателефонувавши в якусь організацію, щоразу змушені слухати вітання, і нехай воно триває навіть 30 секунд, якщо ви прослуховуєте його вшосте за годину, це виведе з себе навіть найтерплячішого клієнта. Людина вже добре запам'ятала, що вона повинна натиснути кнопку 1, і її дзвінок переадресують на потрібний відділ, але її знову і знову змушують прослухати настирливе вітання від початку до кінця.

Подумайте, якби Ви були клієнтом, який зателефонував відразу в кілька організацій, кому Ви віддали б перевагу? Фірмі, де ви "провисіли" на лінії 20 хвилин, слухаючи настирливі мелодії, або компанії, зателефонувавши до якої, ви почули голосове повідомлення, що пропонує вибрати потрібний відділ, і залишити своє повідомлення, після чого оператор зателефонує Вам, як тільки звільниться?

Ці та багато інших дрібниць насправді є дуже важливими. Щоб перестати дратувати своїх клієнтів і дарувати їх конкурентам, достатньо лише звернутися до професіоналів компанії "Admin Service", які знають всі нюанси даних програм, та зможуть допомогти Вам у будь-якій незрозумілій ситуації.

Якщо ви вже встановили систему Asterisk, і навіть FreePBX, але все ще не впевнені, що Ваші співробітники, або організація, що займається установкою, не допустили жодної з перелічених вище, або безлічі інших помилок, ви можете звернутися до компанії "Admin Service", ми з радістю проведемо аудит усієї системи та виправимо всі помилки, а надалі забезпечимо постійне якісне обслуговування, адже будь-яка програма потребує регулярного оновлення, після яких іноді доводиться мало не з нуля розбиратися з тонкощами її роботи, та простому користувачу без допомоги досвідченого програміста. не обійтися.

 

Скільки це буде коштувати?

Швидше за все Ви думаєте, що постійне обслуговування Asterisk телефонії та обслуговування FreePBX – дорога процедура, але Ви помиляєтесь. В даному випадку, найкращий спосіб заощадити - звернутися до професіоналів компанії "Admin Service", уникаючи сумнівних компаній. Ми цінуємо час та гроші своїх клієнтів. Ми можемо запропонувати Вам не тільки первинну установку та налаштування Asterisk, але й подальше обслуговування Вашої фірми, допомогу в ознайомленні співробітників з тонкощами роботи системи, виборі оптимального для вас обладнання та багато іншого. Ви зможете повноцінно користуватися системою практично відразу після її запуску, і Вам не доведеться витрачати дорогоцінний час на ознайомлення з функціоналом, а також будете забезпечені постійною підтримкою досвідчених фахівців.

Кінцева вартість послуги залежить від багатьох факторів, таких як масштаби компанії, обсяг дзвінків, кількість користувачів та обговорюється персонально.

 

Чому ми?

Компанія "Admin Service" гарантує якісне надання послуг висококваліфікованими спеціалістами з багаторічним стажем роботи у цій сфері.

Ми гарантуємо 100% збереження Вашої інформації при налаштуванні та подальшому використанні системи.

Неважливо, в якій точці світу Ви знаходитесь, ми можемо запропонувати Вам віддалену настройку та подальше онлайн-обслуговування.

Ми маємо багаторічний (понад 15 років) досвід роботи з різними видами програм, практичні навички, та великі знання, велика кількість позитивних відгуків щодо аналогічних робіт для різних компаній (представників як малого, так і великого бізнесу).

Кваліфікація наших спеціалістів - гарантія вирішення задач будь-якої складності, ми знайдемо рішення для будь-якого запиту, який не під силу іншим компаніям.